September 5th, 2019
Wibratory przyczepne pneumatyczne Wibratory przyczepne pneumatyczne są stosowane w Jugosławii oraz w niektórych krajach zachodnich. Urządzenia te charakteryzują się możliwością uzyskiwania różnej częstotliwości w granicach do kilkudziesięciu tysięcy drgań na minutę. Tak wysokie częstotliwości nie są w procesie formowania wyrobów betonowych efektywne. Uzyskanie jednak częstotliwości bliskich częstotliwości drgań własnych mieszanki betonowej (12000 do 15000 min -1) należy uznać za celowe. Wibratory pneumatyczne charakteryzuje ponadto możliwość zmiany siły wymuszającej i to w dość szerokim zakresie oraz możliwość uzyskania dużych sił wymuszających przy stosunkowo niewielkiej masie własnej źródła drgań. Read the rest of this entry »
Comments Off
September 5th, 2019
Udział Nico Saieh Venezuela na 13.
Biennale w Wenecji prezentowany jest poprzez serię refleksji na temat sytuacji miejskiej.
miasto XXI wieku.
La ciudad socializante kontra la ciudad alienante jest skierowany do publiczności, a nie tylko do architektów, prezentując serię graficzno-chromatycznych notatek i szkiców Domenico Silvestro, który był bardzo miły i pokazał nam pawilon.
Możesz go zobaczyć na poniższych zdjęciach. Read the rest of this entry »
Comments Off
September 5th, 2019
Alexandre Braleret Z lodowcami Grenlandii zamieniającymi się w góry lodowe, można to uznać za zrównoważoną siłę napędową gospodarki Grenlandii poprzez reaktywację pośpiechu białego złota .
W odpowiedzi na to, projekt Iceberg Trading Post, autorstwa Alexandre Bralerest, proponuje góry lodowe jako masową wysyłkę wspieraną przez gwiazdozbiór punktów handlowych do recyklingu lodu wzdłuż zachodniego wybrzeża Grenlandii.
Poczta handlowa z XXI wieku.
jest centralnym systemem wiertniczym, który pośredniczy w lokalnym rynku, transporcie gór lodowcowych, ustalaniu cen, zbieraniu talii i zapleczu naukowym.
Więcej zdjęć i architektów. Read the rest of this entry »
Comments Off
September 5th, 2019
Nico Saieh Instalacja bardzo komentowana przez gości Vernissage na Biennale.
The Magnet and the Bomb przedstawia dwa projekty z opartej na Chile gry Elemental, prowadzonej przez Alejandro Aravenę.
Projekty te są interwencjami miejskimi, które były wymagane w określonych kwestiach społecznych, które wymagały wspólnej płaszczyzny porozumienia między kilkoma zainteresowanymi stronami.
Tętnicza bomba zegarowa odlicza przy wejściu do wystawy, która potrwa 100 dni na Biennale, mniej więcej w tym samym czasie, w którym obie te projekty trwały.
Projekty są prezentowane na dużych ścianach z niedokończonego drewna, z projekcjami nad nimi. Read the rest of this entry »
Comments Off
September 5th, 2019
Trzy dekady temu siedziba główna banku Hongkong i Shanghai Bank (HSBC) Normana Fostera pojawiła się w architekturze postrzeganej jako wzorcowy produkt wzornictwa przemysłowego. Otwarty układ z eksponowaną stalową konstrukcją wygenerował dla banku silną identyfikację wizualną. Ale powściągliwa atmosfera białego oświetlenia architektonicznego i brak charakterystycznego oświetlenia fasadowego straciły swoją atrakcyjność po zachodzie słońca. Teraz kolorowe i dynamiczne ponowne pojawianie się przedstawia niezwykły przykład tego, jak ikona architektury przeniosła się z ideologii productivist w stronę obrazu scenograficznego. Dla zachodniego obserwatora wielobarwny język świetlny może wywoływać figlarne wrażenie, ale dla lokalnej kultury przemiana ta wywołuje wielką osobowość. Read the rest of this entry »
Comments Off
September 5th, 2019
Na temat tego, co AR prowokacyjnie nazwał Notopią , redaktor Christine Murray określa charakterystykę tego samolubnego miasta , pandemia generycznych budynków nie ma ze sobą żadnego związku – stwierdzając, że ich długotrwałe tyrady przeciwko Notopii jest mniej ostrzeżeniem niż proroctwem zagłady. Jeśli to, co się nazywa rozwój naszych miast, może się rozmnażać w obecnym tempie, to pod koniec stulecia nasz świat będzie składał się z izolowanych oaz szklistych pomników otoczonych otchłanią szałasów i beżowych konstrukcji, i nie będziemy w stanie odróżnić żadnego globalnego miasta od innego. Ta pandemia generycznych budynków nie ma ze sobą żadnego związku, nie mówiąc już o klimacie i kulturze ich lokalizacji. Z przeprosinami dla naszego przodka Iana Nairna, po tej pladze Przegląd Architektoniczny nadaje imię w nadziei, że się utrzyma. NOTOPIA. Read the rest of this entry »
Comments Off