Podlogi Drewniane
Just another WordPress site

Nowoczesna architektura : Jak wspierać zaangażowanie obywatelskie w erze Twittera

Posted in Uncategorized  by admin
July 9th, 2018

W przypadku projektu w Maine autor mieszkał w sąsiedztwie i trzymał w swoim domku charety, prezentacje i warsztaty. Ilustracja: Dostosowane przez Stoltze Design z rysunku autorstwa Russella Prestona. Obraz Zbyt często zaangażowanie społeczne może być postrzegane jako refleksja, prowadzona w sposób nudny i nieuczciwy. Ale czy zawsze musi tak być. W tym artykule z SpringBook Issue ArchitectureBoston, oryginalnie zatytułowanym Daj radość: strategie zaangażowania społecznego w erze Twittera . Russell Preston przedstawia argumenty za bardziej dynamicznym zaangażowaniem publicznym, przytaczając kilka przykładów, w których. Zaangażowanie jest w rzeczywistości procesem. a nie tylko konieczny krok do procesu planowania. W Nowej Anglii zmiany w zakresie podziału na strefy są trudniejsze niż wysłanie kogoś na księżyc. Wiosną 2015 roku Dan Bacon, dyrektor ds. Planowania w Scarborough w stanie Maine, poprosił o pomoc w implementacji lepszego kodu dotyczącego zagospodarowania przestrzennego dla Higgins Beach, malowniczej społeczności w dużej mierze sezonowych mieszkańców. Przestarzałe przepisy zagrażały historycznemu charakterowi. Konieczna była inna taktyka, aby z powodzeniem zmienić podział na strefy przed kolejnym sezonem budowy. Trudnym zadaniem było pomóc mieszkańcom zrozumieć, że kontrolowali przyszły rozwój własnymi przepisami. Taka zmiana wymaga zaufania, a mój zespół nie miał miesięcy na zbudowanie tego zaufania. Najlepsza taktyka. Zostań miejscowymi. Zdecydowaliśmy się zamieszkać w sąsiedztwie, aw czerwcu 2015 r. Wynajęliśmy domek z dużym salonem, w którym można zorganizować wieloplanowe spotkanie planistyczne. W tym domku odbywało się każde spotkanie, prezentacja i warsztat. Projekt koncepcyjny konwersji 12 miejsc parkingowych na nowy publiczny plac w Davis Square, Somerville, Massachusetts. Obraz. David Carrico Zgodnie z naszą polityką otwartych drzwi, nierzadko przychodziło na dół rano, aby znaleźć stół jadalniany wypełniony już mieszkańcami, którzy rozmawiali o przyszłości swojej okolicy podczas śniadania. Takie podejście zapewniało nam dostęp do edukacji w znacznie bardziej znaczący sposób niż typowe spotkanie publiczne odbywające się w czwartkowy wieczór w szkolnej stołówce. Możemy wziąć zaimprowizowane piesze wycieczki, aby pomóc sąsiadom zobaczyć ich społeczność nowymi oczami. Późnym wieczorem rozmawialiśmy na werandzie z ludźmi, którzy byli ciekawi, co się dzieje. Nie trwało to długo, zanim zostaliśmy powitani w głąb z kanapkami i jagodowymi plackami. Co to naprawdę oznacza angażowanie opinii publicznej. Zaangażowanie stało się czymś więcej niż tylko koniecznym krokiem do procesu planowania. Kiedy zaangażowanie jest w rzeczywistości procesem, człowiek zadaje różne pytania, rozwiązuje problemy bardziej we współpracy i rozpoczyna prawdziwy dialog ze społecznością, wyłaniając plany, które wcześniej mogły nigdy nie być możliwe. Kluczem do tego procesu na plaży w Higgins było umożliwienie społeczności krytykować to, co widzieli. Te. Pin-up. sesje, podobne do krytyki szkół projektowych, były zasadniczo laboratoriami nasłuchującymi, po których dokonywaliśmy zmian, przedstawialiśmy udoskonalenia i wielokrotnie zmienialiśmy propozycję. Trzymaliśmy finałową. Pin-up. na trawniku przed domem w niedzielę rano, w towarzystwie świeżych lokalnych pączków. W dniu 2 grudnia 2015 r., Sześć miesięcy od rozpoczęcia procesu, formalnie przyjęto nowy kod strefowy dla okolicy. Takie podejście do planowania ma miejsce w całym kraju. The Tennessee Brewery, znaczący historyczny kompleks w Memphis, przestał działać w 1954 roku. Wiosną 2014 roku, gdy ówcześni właściciele ogłosili chęć ich wyburzenia, zespół ośmiu lokalnych. Taktyków. zmobilizowane, aby uratować budynek. Nazywając wysiłek. Tennessee Brewery Untapped ,. wyobrażali sobie wyskakującą restaurację, bar, pokój gier, ogródek piwny i dziedziniec wydarzeń dla tej przestrzeni; przez sześć tygodni w okresie letnim – po raz pierwszy od pokolenia – ludzie znów mogli napić się piwa. Opracowanie planu przekształcenia istniejących naziemnych parkingów w nową przestrzeń publiczną na placu Davis. Obraz. David Carrico Ponad 25 000 osób weszło przez drzwi, aby doświadczyć tego pop-upu. Społeczność została poproszona o pomoc w sprzątaniu, budowaniu mebli i oprawach przestrzeni, wysiłek organizowany poprzez jej stronę na Facebooku. Osiągając tysiące podobieństw. w ciągu kilku godzin zdobył zasięg mediów i sprytna obecność w mediach społecznościowych, które wykorzystywały dowcipne podejście z takimi liniami, jak: Nie wysyłaliśmy piwa stąd od 1954 roku . W postach na Twitterze i Instagramie znalazła się znajoma sztuka graffiti znaleziona w browarze jako obraz w marketingu. The. Untapped. wydarzenie to, które nie było możliwe od dziesięcioleci: przyniosło nowe życie temu niegdyś zapomnianym miejscu. stała się platformą, na której odbył się szeroki zakres dyskusji społeczności, w tym sposobów ratowania budynku. Tommy Pacello, wtedy członek Memphis. Instytut doskonałości w rządzie burmistrza mówi: Sztuka i muzyka odgrywały kluczową rolę w programowaniu e
[więcej w: gablota ogłoszeniowa, inhibitor korozji, styropian spadkowy ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: gablota ogłoszeniowa inhibitor korozji styropian spadkowy