Podlogi Drewniane
Just another WordPress site

Budownictwo i architektura : Jak ulepszyć edukację architektoniczną: uczenie się (i oduczenie) z metody Beaux Arts

Posted in Uncategorized  by admin
August 6th, 2018

Steven Lin Nauka projektowania jest trudna. Wymaga od studentów nauki zupełnie nowego sposobu myślenia i widzenia świata. Wymaga nawet zupełnie nowego słownictwa. Więc szkoła architektury jest słusznie twarda. Jednak szkoła architektury znana jest z trudnych z niewłaściwych powodów; studio uważane jest za mistyczne miejsce na kampusach uniwersyteckich, pełne studentów, którzy nie mają snu, a którzy projektują po prostu dlatego, że profesorowie nakazują, że muszą tak bardzo, że kiedy student nie-architektury spotyka studenta architektury na Quad, natychmiast składa kondolencje. Ta percepcja istnieje, ponieważ kultura studia nie rozwinęła się jeszcze ze swojej sztywnej hierarchii, wywodzącej się z metody nauczania Beaux Arts, która rozwija się na konkurencji i intensywności i tworzy pożywkę dla nieszczęśliwych studentów. . W epoce Jeff So Theaux Arts w Paryżu istniały cztery podstawowe elementy: Ecole, prywatne atelier, Salon i życie kawiarni [1]. Ecole było sztywnym, tradycyjnym studium malarstwa klasycznego i architektury, którego kulminacją było Grand Prix de Rome, konkurs, w którym zwycięzca otrzymał pełne stypendium na studia w Rzymie. W małych niezależnych pracowniach uczniowie nauczyli się bezpośrednio pod okiem mistrza. ze wszystkimi sukcesami uczniów odbiło się bezpośrednio na kapitanie; sukces hodowlany sukces, tworzenie ścisłej hierarchii. Doroczny Paris Salon był pokazem, w którym najlepsze prace wybrane przez jury zostały zaprezentowane publiczności. Wreszcie, paryskie życie kawiarni było nieformalnym rozszerzeniem pracowni i Ecole, w którym ludzie spotykali się, by dyskutować o projektowaniu. Współczesne szkoły architektury zachowują wiele podstawowych idei metody Beaux Arts: tworzenie konkurencji i intensywności między uczniami , ścisła hierarchia uczniów i nauczycieli oraz władza przysięgłych lub profesorów, która decyduje o. poprawnej. i najlepsza praca studencka. Jednak dzisiejsze szkoły utraciły nieformalny aspekt kawiarni, a wraz z nim ducha dyskusji o designie w bardziej nieformalnym otoczeniu. Jeśli zdemontujemy sztywną hierarchię i będziemy potrzebować konkurencji i odtworzyć nieformalny styl kawiarnianej dyskusji architektonicznej i innowacji w szkołach współczesnej architektury, wówczas staną się one lepszym środowiskiem do nauki i projektowania. . Użytkownik Flickr ks_archi205-2009 licencjonowany na licencji CC BY-NC-ND 2.0 Pracuję jako przewodnik wycieczek po Szkole Architektury w Syracuse i gdy tylko udzielam potencjalnym uczniom wycieczki po szkole, powiem im, że moją ulubioną częścią nauki jest inkluzywność znalezione w School of Architecture. Mówię im, że jesteśmy jedyną w swoim rodzaju szkołą, która ma tylko jedną specjalizację z wszystkimi mieszkającymi w tym samym budynku, Slocum Hall. Mówię im, że Slocum jest cudowne, ponieważ w sali wykładowej, pracowni komputerowej, a nawet w windzie można nawiązać rozmowę z kimkolwiek o designie. Mówię im, że każdy uczeń, od studentów pierwszego roku do piątego roku studiów, jest zainteresowany uczeniem się od siebie nawzajem i rozmawianiem o tym, co się dzieje w innych. studia. I mam na myśli to. Jest jednak słaby punkt w tej inkluzji, jeśli chodzi o profesorów i kulturę studyjną, którą utrwalają. Cały rok w Syracuse Architecture odbywa się konkurs odłamków, w którym każdy student drugiego roku ukończył pojedynczy rysunek w odpowiedzi na podpowiedź. Kiedy mój rok zakończył się konkursem, wszyscy podpieraliśmy naszą pracę ramię w ramię i chodziliśmy z zaciekawieniem omawiając wszystkie rysunki, zafascynowani tym, jak ponad setka uczniów interpretowała podpowiedź w inny sposób. Potem przyszli profesorowie. Ogłoszono zwycięzców konkursu i zdemontowano zabawne środowisko projektowania, które uczniowie naturalnie pielęgnowali. Wszyscy uczniowie celebrowali różnorodność interpretacji, pomysłów i stylów produkcji, ale narzucając, prawda. i. źle. oznaczenia projektowe profesorowie stworzyli negatywnie konkurencyjną kulturę studyjną, w której uczniowie, których praca nie została wybrana, nagle zakłopotali się swoimi produkcjami i byli po prostu nieszczęśliwi, że tam byli. . Ien Boodan Oczywiście kultura studia wciąż wymaga krytyki i informacji zwrotnych od profesorów. Jednak sztywna hierarchia profesorów i jurorów będących jedynymi posiadaczami wiedzy na ten temat uniemożliwia otwarcie dialogów projektowych. Szkoły powinny wyrównać szanse, zachęcając uczniów, aby mieli równie dużo głosu jak profesorowie. W ten sposób szkoły architektury staną się miejscami, w których studenci i profesorowie z tą samą pasją mogą się razem inspirować i uczyć się od siebie. Najbardziej produktywne studio, w jakim kiedykolwiek byłem, było z moim pierwszym profesorem, Sekou Cooke, który nalegał zadzwoń do niego po imieniu. Sposób, w jaki to widział, za pięć lat. Czas byśmy byli jego kolegami, więc czemu by nie zacząć zachowywać się tak jak teraz. Było to logiczne stwierdzenie, ale było to dla nas całkowicie nowe, ponieważ tak wielu profesorów wymusza hierarchię w
[patrz też: ruszt fundamentowy, rolety antywłamaniowe cena, studnie chłonne ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: rolety antywłamaniowe cena ruszt fundamentowy studnie chłonne